HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.03.27. 15:10 mokevar

Szóljunk be a télnek!

Címkék: vers tél aktuális hidegfront havazás

Jóból is megárt a sok, hát még a hóból,

Ide figyelj Téltábornok, érts már a szóból!

Tudjuk, hogy itt csövezni baromi jó neked,

A sok jó magyar csaj a jégcsapodtól remeg.

Mindenki vigyorog, mert ráfagyott a mosoly,

Húsvétkor szánkózás, mondd ez tényleg komoly?

Ununk már, de nagyon, mint az anyóst szokás,

Pakolj fel Télhaver és most aztán nyomás!

Húzz el végre délre, a kenguruk már várnak,

Vagy vigyél koktél jeget Dél-Afrikának!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr495176026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.02. 22:20:15

@Nap Pali: nem drágám, a katasztrófavédelemnek tudtommal nincs humora csak csapatszállító járművei

Nap Pali 2013.04.02. 22:24:07

@mokevar: a normális emberek szeretik a telet és a havat !

tegnap szánkóztunk! húsvét hétfői program:) szerintem nagyszerű....

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.03. 00:02:31

@Nap Pali: Nekem sincs bajom a téllel és a hóval, de mindent a maga idejében. A március vége április eleje nem a hóról kéne szóljon, hanem a napsütésről, virágokról és bimbózó természetről. Egy húsvéti túra sem rossz program, hm? Túl hosszú volt az idei tél, ezért is próbálom meggyőzni, hogy menjen egy kicsit melegebb éghajlatra. Ennyi.

Nap Pali 2013.04.03. 00:04:59

@mokevar: baromság...

minek ezen rugózni...

ha a hó esik sielni mész,
ha a víz árad akkor vizisízni...
ha a tornádó tombol akkor vitorlázni...

enyni...

nem kell ajvékolni és nyüszíteni...

Nap Pali 2013.04.03. 00:05:57

kinézel és az időjáráshoz öltözöl...
és nem fordítva...

nem vagy te orbándiktor hogy beszójj az időjárásnak !

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.03. 00:16:33

@Nap Pali: nem drágám, én egy szimpla versblogger vagyok, és egy szabad jogállamban élek, ahol annak és úgy szólok be, ahogy tetszik. Ahogy Te nekem, én az időjárásnak vagy a banknak, vagy akárkinek. Ez a demokrácia, a beszólás szabadsága. Ja, és állítólag a Dunántúlon ismét havazik, szóval, ha időd engedi, holnap is mehettek a családdal szánkózni. :) Jó éjt!

Nap Pali 2013.04.03. 00:27:22

@mokevar: tavaj is márciusban raktam fel a hógumit:)

mindenki kiröhögött...
de másnap hétvégén esett a hó, amit nem is jelentett előre senki:)

az nevet aki a végén nevet:)
most nem vettem még le!
süti beállítások módosítása