HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.04.03. 23:18 mokevar

Egy mobilőrült köszöntője

Címkék: vers mobiltelefon köszöntő aktuális 40 éves

Drága egyetlenem, köszöntlek Téged,

Ünnepeljük együtt megszületésed,

Ha nem lennél, életem társtalan lenne,

S nem tudnám reggel ki ébresztgetne.

Ki töltené be hanggal a nappali órát,

Oly szeretettel gondolok kedvesem, oh Rád,

Érintésem várod, s remegsz, ha hívnak,

Gyönyörűm, karcsú és csillogó szép vagy.

Azt akarom légy velem mindig egészen,

Töltsd be okossággal, az én szürke létem,

Nem hagylak el soha, hiszem, érzem, tudom,

Én drága, hű társam, Mobiltelefonom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr875194014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása