HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.04.03. 00:10 mokevar

Állati globalizáció

Címkék: vers globalizáció

Drága, vedlett oroszlánom,

Oroszlánvér van a szádon?

Kinek rágtad ki a belét,

Te kis ragadozó szemét?

Nem szokás a szavannákon,

Oroszlánt enni, barátom,

Az csak a keselyűnek juthat,

De csak akkor, mikor rothad.

Elért téged is az átok,

A nagy globalizációs álmok?

Reggel zsiráffület zabálsz,

Esténként BigMc-et kajálsz?

Hogy is van ez, én nem értem,

Bár te nem vagy az én vérem,

De az biztos, te is romlasz,

Ha saját fajtádra rontasz.

Emberibb lettél úgy látom,

Kedves, büdös oroszlánom,

De ez nem dicsőség neked,

Hisz saját magad eszegeted.

A Spektrumos hírhálóban,

Vergődsz majd, csendben és szótlan,

S a sok pucér, embergyerek,

Vígan tapsol, s rajtad nevet.

Mi lettél, nagy állatkirály?

Röhejes kis Tvcske-sztár,

Fogad csorba, szíved gyáva,

Mindennek meg van az ára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr755189850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása