HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2011.05.09. 17:25 mokevar

Tökéletes nő

Címkék: vers dalszöveg

 

Reggel lett újra egy nagy buli után,
A tükörből nem tudom, ki néz rám bután,
Sminkelni kéne, vár már az iroda,
A kocsi kulcsom sincs meg, hogy jutok be oda?
 
A légkonditól mindig viszket a szemem,
Mindig fogyózom, csak salit eszem,
Nem láttam egy éve se csokit, se kenyeret,
A gyomorsav kirágja lassan a belemet.
 
Én vagyok a tökély irodai nő,
Akire a XS méretű is bő,
Riszálom a seggem,
Tudod apukám,
Ha nincs Porsche-d,
Ne nagyon nézz rám!
 
A szőkítéstől folyton hullik a hajam,
Szép vagyok, mégis sz@rul érzem magam.
Platform cipőben zsibbad a lábam,
Estére visítok, úgy fáj a hátam.
 
Este 8 után még spinningre járok,
Élvezem, ha közben stírölnek srácok,
Feszes popó kéne, kiugrik a szívem,
 Enélkül jól tudom, feljebb sosem viszem.
 
Én vagyok a tökély irodai nő,
Akire a XS méretű is bő,
Riszálom a seggem,
Tudod apukám,
Ha nincs Porsche-d,
Ne nagyon nézz rám!
 
Mikor hazamegyek, üresen a ház,
Nem fog el már este csak a buliláz,
Még egy adag smink, puszi a kutyának,
A barinők újra a klubban várnak.
 
Harminc már elmúltam kb. 5 éve,
Ennek az életnek nem lesz vége,
A házasság csak a gyáváknak való,
Minek mással élni, ha egyedül is jó.
 
Én vagyok a tökély irodai maca,
Ma este megint mással megyek haza,
Szemránckrém ugyan,
A mának élek,
Carpe diem,
Imádlak téged!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr562890555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisvirag 2011.05.31. 09:57:38

...ajánlanám szeretettel a libamagazinok lelketlen olvasóinak... :D TELITALÁLAT!!! :D

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2011.06.01. 11:54:32

Én tudom, hogy ők sem gondolják komolyan. Ezt nem lehet komolyan gondolni. A költő, ahogy azt a verselemzésekben írják a diákok az érettségin, a hősben lévő teljes kiábrándultságot kívánta plasztikusan megjeleníteni. :)

Kisvirag 2011.06.02. 15:33:40

@mokevar: Szerintem meglepődnél, ha tudnád, hogy mennyien gondolják ezt komolyan. Mert ez is egy életforma, ha nem hiszel benne, nem tudod csinálni, mint ahogy az az életformákkal lenni szokott. XD De most mennem kell pirosra lakkozni a körmömet. Szigorúan munkaidőben. ;)

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2011.06.03. 10:19:50

@Kisvirag: Kérdés, ez az éltemód hova vezet. Azt hittem a Bizsitdzsonsz meg a Terézanyu óta mindenki fél attól, hogy egyedül hal meg, és megeszika farkaskutyák. Persze ellenpélda is van, hogy párkapcsolatban, cuki feleségként sem jó írni. Hogy meglegyen az egyensúly, ezt is feldolgozom majd.

Kisvirag 2011.06.29. 22:26:00

@mokevar: Hadd válaszoljak egy kis U2-val: You know, you're chewing bubble gum, you know what it is, but you still want some, Yeah you just can't get enough of that lovey-dovey stuff... Azaz mindegy, hogy tudod-e, mi a normális, ha trendi így élni, akkor a többség így fog élni. Vagy nem? :) De amúgy egyesek szerint trendi meg cuki bridzsitnek lenni, ahogy te is írtad, úgyhogy sok jót ne várj a következő generációtól. :)
süti beállítások módosítása