HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.07.06. 19:40 mokevar

Harminc

Címkék: vers születésnap

Pár napja, hogy harminc éves vagyok,

A mosolyom még őszintén ragyog,

Bár nem vagyok se szépség, se királynő,

A negyvenes gönc szűk, az ötvenes még bő,

Nincs doktorim jogból, s orvos sem lettem,

Eddig azt hiszem, még nem sokat tettem,

Hogy a nevem a történelem magába vésse,

De azt hiszem még nem vagyok nagyon elkésve.

Még lehet hátra nekem néhány évtized,

Hogy találjak egy munkát, mely rendesen fizet,

Hogy feljussak a Parnasszus legtetejére,

S vidáman kacsintsak a szakadék mélyére.

Hogy nevetést csiholjak a bánatos avarban,

Ha színpadra kell állni, nem leszek zavarban,

A deszka alattam vígan zörög,

A közönség rajtam majd jókat röhög.

S nevessetek Ti is drága család és barátok,

Tudom mindig itt lesztek, s számíthatok Rátok,

Ti vagytok a kincs, melyen nem fog az idő,

S nélkületek nem lennék sohasem 'Az Emő'.

icon-33087_640.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr225393876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása