HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.04.17. 23:16 mokevar

A katasztrófa jobban egyesít

Címkék: kampány vers aktuális MAgyarország jobban teljesít

Hóátfúvás, árvíz, lánctalpas homokzsákok,

Mire mennek rá a magyar barátságok?

A narancs egy gyümölcs, a szegfű pedig virág,

Ne keverjen többet a pártállás vitát!

Lehet, hogy Magyarország jobban teljesít,

De a katasztrófa az, mi jobban egyesít.

katasztrofa.png

10 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr905232393

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem kertelünk, vagyis kertelünk, közben tervelünk 2013.04.19. 08:25:48

Jutott eszembe számos, szebbnél szebb gondolat, de aztán úgy döntöttem, higgadtság, higgadtság. A bürokrácia posványa újra és újra lehúz, úgy tekintenek rám a belőle burjánzó teendők, iratok, benyújtandók, készítendők, mint Frodóra a Holtláp tartósítot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nap Pali 2013.04.19. 09:42:16

hungarisztán a katasztrófa-lend...

akkro hálistennek egyre jobban összejön az ország,
itt már egy sima eső is katasztrófa lesz...

az álam nem működik... pontosaban fidesmaflaálamként műxik...

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.19. 12:27:42

@Makkasz: Ez barátom egy 6 soros vers. Úgy született, hogy a blog-költő megunta nézegetni a mindenhol vidáman kéklő kormányzati kommunikációs plakátokat. És lőn ihlet.

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.19. 12:32:12

@Nap Pali: Palikám, már hiányoltalak! Azért még nem teljes a repertoár: tornádóban, földrengésben, tsunamiban, sáskajárásban stb. még van hova fejlődnünk. Viszont a következő kormánynak lehet, ezekből is kijut majd, ha így halad az éghajlatváltozás.

Makkasz 2013.04.19. 12:37:24

@mokevar: Értem, önkifejezés. A plakátot értem, de hogy jön ide a katasztrófa meg a pártoskodás? Valahogy nem áll össze. De jó hogy kiírtad magadból, látom van akinek tetsik is. Így tovább, lesz még jobb.

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.19. 12:48:05

@Makkasz: A pártállás és a katasztrófa összekapcsolása még a március 15-i élményekből maradt. Tudod, engem nagyon elszomorít ez az állandó Fidesz így, Ballib úgy. Hogy állandóan a pártpreferenciákon megy a kardozás. Aztán március 15-én ezen túl tudott lépni az ország nagyobbik része - akkor is volt fideszezés meg ballibozás, de az emberek inkább segítettek, összefogtak, mint morogtak és ez tetszett. Azért most írtam ezt meg, mert most jutott arra időm, hogy kicsit ellene morogjak az országos, nagyon nagyon sok milliós kormányzati kommunikációnak. MAgyarosrzág jobban teljesít szlogenre rímelő egyéb, szerintem fontos gondolatokat megfogalmazó szlogeneket gyártottam, s azokhoz írok verset. Eddig 2 van. Még lesz több is, remélem, azok jobban tetszenek majd. :)
süti beállítások módosítása