HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.05.05. 09:57 mokevar

Anyák napja

Címkék: vers aktuális anyák napja anyák napi köszöntő anyák napi vers

Ha valamiért nem tudod Anyukádat, Nagyidat személyesen köszönteni, íme néhány rövid köszöntő, amit akár sms-ben is elküldhetsz.

Persze a személyes köszöntők is hasznát vehetik. Egy szép képeslap, benne egy kézzel írt Anyák Napi köszöntő minden mamait levesz a lábáról. Nem kell elmondanod, hogy tőlem van. ;)

Éljenek az Anyukák!

hands-105455_640.jpg

Anyáknak

1.

Te adtad nekem a világot,

Ma neked nyílnak a virágok,

Hadd legyek hálás Neked,

Fiad/Lányod, ki nagyon szeret:

.....

2.

A nap az égen fenn ragyog,

Látod, milyen nagy vagyok,

Köszönöm ezt Neked,

Fiad/Lányod, ki nagyon szeret:

.....

3.

Nekem van a legjobb Anyukám a világon,

A mai napon neki szívből kívánom,

Legyen boldog életének, minden egyes napja,

Hisz szereti őt nagyon, kitől e versikét kapja!

4.

Virágos a tavasz, így a szívem vidám,

Így szeretlek Téged, drága Édesanyám.


5.

Szép kis virágcsokrom, elmondja most neked,

Hogy a Te nagy Fiad/Lányod, milyen nagyon szeret!

6.

Köszönöm Anyukám, hogy mindig szeretsz engem,

Hogyha éhes vagyok, Te mindig adsz ennem,

Ha a szívem fáj, megvigasztalsz halkan,

Hogy számíthatok Rád bármiféle bajban.

7.

A szívem nagyon hálás,

A szemem kicsit párás,

Drága Édesanyám,

Köszöntelek Téged,

Te mindig szerető, áldott jó lélek!

8.

Szívemben hála és szeretet,

Boldog Anyák napját Teneked!


9.

Az enyém a legjobb Anya a világon,

Fogadd szeretettel kis csokor virágom!

10.

Köszönöm a türelmet, amivel neveltél,

Hogy bármit tettem, mindig szerettél,

Te vagy a legdrágább anya a világon,

Légy soká velünk, én csak ezt kívánom!

Nagyiknak

1.

Édes, drága Nagymamám

Légy boldog ma igazán,

Szeretettel gondol Rád,

A Te kicsi unokád!


2.

Köszönöm, hogy vagy, drága Nagyikám,

Unokád boldog Anyák Napját kíván!

3.

Szedtem drága Nagymamának egy csokor virágot,

Boldog Anyáknapját kívánok!

4.

Élj sokáig Drága Nagymamám,

Hogy meglásd,

Egyszer, nekem is lesz unokám! :)

5.

Éljen a Nagymama,

Jó sokáig éljen,

Süssön almáspitét,

És sokat meséljen.

Én pedig őt mindig,

Szeretni fogom,

Hogyha szomorú lesz,

Sírni nem hagyom.

Boldog Anyák napját!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr425281719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása