HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.05.08. 14:25 mokevar

Az én Edzőbá'm

Címkék: vers sport foci aktuális visszavonul Sir Alex Ferguson

Az én Edzőbá'm egy olyan arc, akit

Labdával neveltek és,

Harcolt a Bayern- al,

majd leverte a Real-t is úgy bizám,

az én Edzőbá'm

Ő az én Edzőbá'm.

Az én Edzőbá'm egy olyan arc, akit

Tisztel az öt kontinens,

Ronaldo és a Beckham,

Meg két BL győzelem, úgy bizám,

az én Edzőbá'm

Ő az én Edzőbá'm.

Ref:

Kivel nyerünk majd?

Mondja Edzőbá', kedves Edzőbá',

Ki ordítja?

Fiam, rugjad má', jobbra rugjad má',

Ki szőröz majd velünk?

Mondja Edzőbá', kedves Edzőbá',

Úgy hajtanánk,

Ha még maradná', ha még maradná',

S lenne gól.

Az én Edzőbá'm, minden meccsen,

buzdít minket, sosem vidám,

Seggberúg, ha öngólt lövünk,

Leteremt,

De így nyerhetünk igazán,

Ő az én Edzőbá'm!

football-57277_640.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr25288104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása