HTML

Ezmiez?

"A legnagyobb utazást az cselekedte a Földön, aki legmesszebb bírt távozni a saját állatiságától." Gárdonyi Géza

Ti is megmondtátok

  • mokevar: @Ianas: Én már régóta azon a véleményen vagyok, hogy országot vezetni valóban hozzáértő, tapasztal... (2014.12.07. 23:07) Te miért is tüntetsz?
  • mokevar: @Littlewood: Igen, a Budapesti Slam klubban szoktam, amit a Kolorban tartanak. Ez azt hiszen, febr... (2014.04.03. 13:08) Venni vagy nem venni

Ha már unod a bulvár bullshit-et

2013.07.24. 11:30 mokevar

A devizahiteles balladája

Címkék: vers aktuális csomag devizahitel megmentés Magyarország Magyarország jobban teljesít

Az adós némán ült,

Kezében fejléces papíron,

Végzetes mondatok.

Miért?

Csak ez a szó lüktet agyában,

Hol hibázhattam ily' nagyot?

A hitel hízik,

Még a nadrágszíjon,

Már nincs több lyuk,

Lóg a gatyám.

Nem hiszek,

De most imádkozni kéne,

Segíts meg minket, oh, Atyám!

Azt mondták, jó lesz,

S én elhittem,

Hazugság volt tán?

Nem tudom!

Dolgoztam, reggel, délben, s éjjel,

Hogy legyen saját otthonom.

Kevés lett ez is,

A félelem bére,

Megélhetésre oly kevés.

Megment-e bármi?

Nem hiszem!

Elnyelt minket a feledés.

Kezemben banki papír,

Mindennek vége,

Velem egy ország, süllyed el,

Mit járvány írtott ki, modern kór:

A devizahitel.

S a népek nem sírnak a temetésen,

A lyukra kuncogva mutatnak,

Ezek a magyarok!

Már megint?

Mától a pokolban mulatnak.

two-33926_640.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://copywrite.blog.hu/api/trackback/id/tr215422682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása